Nog maar 1 week....

20 oktober 2022 - Rotterdam, Nederland

Jeetje wat gaat de tijd snel! Over iets minder dan één week sta ik al op de Global Mercy, mijn nieuwe thuis voor de komende zes maanden.

Op dit moment ben ik natuurlijk superdruk met alle voorbereidingen die moeten worden gedaan. Malariapillen, vaccinaties, cursussen en nog veel meer organisatorische dingen zijn van groot belang om mijn werk goed te kunnen doen op de boot.

Naast al die organisatorische dingen probeer ik in deze laatste paar dagen voordat ik wegga nog veel leuks te doen! Ik ben met mijn mam naar de dierentuin geweest, waar we een paar dagen oud baby olifantje hebben bewonderd, en heb met mijn lieve zusje Angela de minions gekeken in de bioscoop! Daarnaast heeft Loïs haar eerste eigen huisje met 4 huisgenoten en vanmiddag ga ik haar helpen met verven!

Ik kan nu ook gaan beginnen met het inpakken van mijn koffer en het is nog een beetje onwerkelijk hoe dichtbij dit avontuur nu echt komt! Ik merk dat met het dichterbij komen van de vertrekdatum ook mijn spanning een beetje oploopt. Het spannendst lijkt mij de eerste paar dagen op het schip, omdat ik dan in een hele nieuwe community mijn weg moet vinden op een plek heel ver weg. Natuurlijk komt dat vanzelf helemaal goed, want iedereen is op het schip met hetzelfde doel, het helpen van de minder bedeelden. Ik heb er vertrouwen in dat ik op de boot hele leuke en bijzondere mensen zal ontmoeten en misschien wel vrienden voor het leven maak!

Ik zie er naar uit dat woensdag het avontuur echt gaat beginnen, ik houd jullie op de hoogte, tot dan!

10e96200-33dd-45dd-a288-7cb1bde27c704ab9e71b-585f-4132-9e52-424bd3dcac34IMG_9715

1. Caroline Bosschieter:
    16 november 2022
    Wat leuk om mee te lezen hoe je met de voorbereidingen bent bezig geweest.